babsans.blogg.se

2015-11-23
15:56:03

Den som väntar/Kristin Emilsson Lind&CO

 

Amanda och Erik försöker att rädda sitt äktenskap och har lovat varandra att i fortsättningen gäller total öppenhet, inga lögner mer. Erik jobbar för att rädda sitt arbete och Amanda är mammaledig, hon försöker hålla ihop sig själv och hemmet samtidigt som hon önskar att Erik skulle ta ut lite föräldraledighet. Att ta hand om ettåringen och tonårsdöttrarna kräver sitt, hon är ständigt trött. Amanda lever på hoppet om att få sin bok utgiven och kanske kunna starta om på arbetsmarknaden.

Så kom den äntligen fortsättningen på ”Äta kakan och ha den kvar” och jag blev sannerligen inte besviken. Återigen en riktig bladvändare med ett slut som jag inte hade väntat mig, lite skönt att det inte var så förutsägbart som jag trodde. Läser gärna mer av Kristin Emilsson hon kan verkligen konsten att skriva underhållande.

Den här boken får 5 av 5 möjliga ♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: